Teksten voor je nieuwe website schrijven: ga je doe-het-zelven of besteed je dit uit? Dit is een open vraag....
Continue readingOnline vertaalmachines – snel, efficiënt en onder de maat
Nog maar een paar jaar geleden waren de kromme vertalingen die gratis online vertaalmachines zoals Google Translate en Microsoft...
Continue readingWat is repurposing content?
Repurposing content is slim hergebruik van sterke content in een andere vorm. Bijvoorbeeld informatie uit een artikel verwerken in...
Continue readingDe kracht van herhaling in content marketing
Merkherkenning en het inslijten van je marketingboodschap hebben tijd nodig. Dat vraagt om slim herhalen van je boodschap: consistent,...
Continue readingShow, don’t tell: maak concreet wat je klant koopt
Online mis je persoonlijk contact. Dat maakt het overtuigen en winnen van vertrouwen van klanten lastiger. Show, don’t tell...
Continue readingDe kracht van positiviteit in content marketing
Positiviteit overtuigt. Een positieve tone of voice is aantrekkelijk en breekt weerstand af. Het is daarmee één van de...
Continue readingOvertuigingskracht in je tekst brengen – De basis
Content marketing is verkopen van achter een toetsenbord. Maar hoe zorg je ervoor dat je websitebezoekers echt aanspreekt en...
Continue readingJargon in commerciële teksten? Dit moet je weten.
Jargon in commerciële teksten zou niet kunnen. De ene na de andere term wordt als ‘jeukwoord’, overbodig en lelijk...
Continue readingDe basis van SEO: techniek, content en autoriteit
Je kunt gelijk met afzonderlijke SEO-factoren aan de slag gaan. Er zijn online genoeg tips te vinden. De valkuil...
Continue readingWaarom word count geen SEO-factor is en toch invloed heeft
De ideale lengte van webteksten en blogartikelen blijft voer voor discussie onder content marketeers. Het juiste (minimum)aantal woorden zou...
Continue reading